Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Green it!! Δημιουργική Ανακύκλωση η Πράσινη Τέχνη!!

Ας κάνουμε όλοι την Ανακύκλωση Πράσινη Τέχνη! Όχι μόνο για το περιβάλλον μας είναι καλή η ανακύκλωση, αλλά μας βοηθάει να εξοικονομήσουμε χρήματα! Και με τα έργα που θα σας παρουσιάζω στο σπιτάκι μου, θα μπορείτε να μάθετε πως να ανακυκλώνετε δημιουργικά! Χρησιμοποιώντας τις ιδέες που θα παρουσιάζονται εδώ, θα μπορείτε να μεταμορφώσετε τα βάζα παιδικών τροφών, φελλούς, χάρτινες σακούλες, κάλτσες, παλιά βιβλία, και άλλα πολλά σε μοναδικά αριστουργήματα! Ας κάνουμε την ανακύκλωση τέχνη!

Βεβαιωθείτε ότι τα αντικείμενα που ανακυκλώνονται είναι καθαρές και στεγνές, τα περισσότερα πλένονται με ζεστό νερό και σαπούνι. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν αιχμηρές άκρες ή μικρά κομμάτια που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τα μικρά παιδιά. Και χρησιμοποιήστε απλά την φαντασία σας!

Παρακολουθήστε και την συνεχώς αυξανόμενη λίστα των μεγάλων ιδεών για πράσινες χειροτεχνίες, κάντε καλό και στο περιβάλλον και στην τσέπη σας!

Τα πρώτα έργα της λίστας "Πράσινη Τέχνη" :





5 σχόλια:

  1. ειρήνη μου όμορφες ιδέες!!! Ειμαι φαν της ανακυκλωσης. Μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Τζένη μου! Πρέπει η ανακύκλωση να γίνει τρόπος της ζωής μας, και ακόμα καλύτερα αν είναι δημιουργική η ανακύκλωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε! Θα τα λέμε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...