Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Νέο Banner!!

Καλημέρα Καλοί μου φίλοι!! Πως τα περάσατε??
ελπίζω όλοι να μαζέψατε καλές αναμνήσεις αυτές τις μέρες!!!
ααα.. Καλή σαρακοστή Να Έχετε Φίλοι μου!!!!
Εγώ Έλειψα για λίγες μέρες, διότι δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο να ασχοληθώ λίγο με το blogoσπιτάκι μου!! Και Σήμερα που βρήκα λίγο χρόνο έφτιαξα το banner μου!!


Πως σας φαίνεται??? 
φιλιά σε όλους!

"Όποιος ενδιαφέρετε για ανταλλαγή των banner μας εδώ σας έχω τον κώδικα :



Μην ξεχάσετε να μου στείλετε το δικό σας εδώ eirinimak7@hotmail.gr

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Είναι τόσο τέλειο!!! Θα ήθελα κι εγώ να φτιάξω αλλά δεν ξέρω πώς...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειρηνη μου τι ομορφο που το έκανες !!

    Τα χερακια και το σπιτακι τα καταλαβα τα αλλα δυο τι ειναι??/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!! Τα άλλα δύο είναι μπιζελάκια η μαμά και το παιδάκι ( Εγώ και η μικρή μου) Μέσα στο πράσινο σπιτάκι με πολύ αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...