Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ανανέωση των μαξιλαριών!!

Έχω μια διάθεση να ανανεώσω λίγο το σπίτι μου, και σκέφτηκα αρχικά να αλλάξω κάτι στο σαλόνι μου, μάζεψα ιδέες από το ίντερνετ.. και σκέφτηκα να ανανεώσω τα μαξιλάρια μου! Να προσθέσω μεγάλα λουλούδια από διάφορα υφάσματα ή από τσόχα στα παλιά μου μαξιλάρια και να γίνει πιο ανοιξιάτικο το σαλονάκι μου, τα μαξιλάρια μου δεν είναι έτοιμα ακόμα, θα σας τα παρουσιάσω σύντομα, αλλά μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τις φωτογραφίες που βρήκα!










5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και ανοιξιάτικες οι φωτογραφίες με τα μαξιλάρια Ειρήνη μου!!!Μακάρι να βοηθούσε και ο καιρός λίγο να μας αλλάξει τη διάθεση!!!Περιμένω να δω και τις δικές σου δημιουργίες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικά όλα!! πάρα πολύ όμορφα...άντε να μας δείξεις σύντομα και τα δικά σου!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ κορίτσια!! Μακάρι και τα δικά μου να πετύχουν γιατί με την ραπτική δεν τα πάω και πολύ καλά!!! Καλό Μήνα Κιόλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη καλημέρα και καλό μήνα!!! πανέμορφα τα μαξιλάρια σου!!! έχεις βρει πατρόν για τα τριαντάφυλλα;;
    Αν θες πέρασε από το σπιτάκι μου έχει μουσικό βραβειάκι καλωσόρισμα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Βαλάντη μου, δεν έχω πατρόν, έχω τα μαξιλάρια μου και διάφορα υφάσματα (από παλιές χαλασμένες στολές)θα τα κόψω σε λωρίδες θα ράψω τις άκρες και μετά ξεκινώντας από κέντρο θα τα ράψω στα μαξιλάρια (με την βοήθεια της μαμάς μου, γιατί εγώ μόνο τις μηχανές ξέρω να χαλώ).. Το αποτέλεσμα θα είναι (το ελπίζω) όπως στην 6η φωτογραφία, με το ροζ μαξιλάρι με ρόζ τριαντάφυλλο και 2 φυλλαράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...