Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Σταντ για κοσμήματα

Αγόρασα ένα καινούργιο σύστημα για κόψιμο λαχανικών, τρίψιμο τυριού κ.λ.π τρίφτη! Ξέρετε για το τυρί,ντομάτες, πατάτες, καρότα...
κ.α. και παλιός κλασικός μου τρίφτης, που λίγο είχε χαλάσει, είχε πιάσει και λίγη σκουριά, δεν είχε πια θέση στην κουζίνα μου....



Σκέφτηκα να μην το πετάξω, και να κάνω κάτι με αυτό. Τι όμως? Άνοιξα το laptop, μπήκα στο google, πληκτρολόγησα "cheese grante" και άνοιξα τις εικόνες. Η πρώτη εικόνα που βρήκα και μου άρεσε ήταν από το etsy.com, ένα σταντ κοσμημάτων. Το έχουν και σε τιμή ευκαιρίας, 45$ δηλαδή περίπου 37-38€!


Η κατασκευή του σταντ είναι πολύ απλή και εύκολη, ένα σπρέι μπορεί να έχετε κάπου,και αν όχι θα σας κοστίσει περίπου 5€, για τα ποδαράκια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε η χοντρό σύρμα ή μεγάλες χάντρες. ή ότι άλλο μπορείτε να βρείτε εύκολα: στρογγυλές πετρούλες, ζάρια.


Αν δεν βάλετε ποδαράκια, ο παλιός σας τρίφτης μπορεί εύκολα να γίνει ένα καινούργιο διακοσμητικό για το σαλόνι ή το γραφείο σας! Αν βάλετε μόνο ένα κεράκι ή ρεσω μέσα ( Για να μην σας χαλάσει τα έπιπλα, καλό θα ήταν να βάλετε και μια βάση για ρεσό μέσα,ή μπορείτε ακόμα να περάσετε σύρμα από κάτω έστω το ρεσω να μην ακουμπάει το έπιπλο. Την έχω πατήσει με λευκό έπιπλο)

Βρήκα και άλλες πολλές εικόνες με ιδέες για εύκολες κατασκευές με τρίφτες, δυστυχώς σήμερα δεν είμαστε για πολλά έξοδα και ευτυχώς υπάρχουν πολλές και ωραίες ιδέες για να γίνουν νέα τα παλιά μας πράγματα.

1 σχόλιο:

  1. την έχω ξαναδεί αυτήν την ιδέα αλλά τόσες πολλές μόνο σε σένα. Καλώς σε βρίσκουμε!Πέρνα και από το ανθομελάκι μας αν θελεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...